Something is best to remain secret.


Followers

Thursday, January 15, 2009

Second Times

Kalu dak2 seksyen 13 kena wat article sal second chance, kali nih aku nk citer sal second times aku g pasar malam sejak ad kat gambang nih.. ptg td pah habih kelas, dak2 kelas aku ajak g pasar malam jalan kaki.. agak jauh serta memenatkan gak lah..

Bler smpai je kat pasar malam, macam2 leh tgk.. gaya manusia lah kan.. serta yg paling menarik gaya bahasa sorg pakcik nih.. "Eh! duit rm50 sape yg jatuh nih!".. org smua pandang kt pakcik tue.. lepas tue, terus dia promote durian dier.. sengal tol pakcik nih.

Masa tue, kita org smpat ambk gmbr sket.. posing kt traffic light nih.. wat muka x malu jer.. *haha*.. then, lastly.. byk2 gerai kt pasar mlm tue, aku tertarik kat nasik ayam boxing ni je.. ayam dia punya lah besar tp hampeh lepah makan nasik dia x baper masak.. tp xpe.. syukur jelah kan.. moga2 Tuhan bg yg lebih baek pas nih. *pesan mak aku*

No comments: