Something is best to remain secret.


Followers

Sunday, February 28, 2010

Ikan Bakar Tanjung Lumpur

Objektif utama kitaorg sebenarnya nk g mkn ikan bakar. Tapi alang2 kuar, kitorg menguruskn badan dengan melakukan aktiviti bermain bowling d megamall sebanyak 3 games.


Seterusnya, aktiviti yg sudah lama dirancang, tepat jam 9 mlm, kitorg akhirnya tiba di Tanjung Lumpur dan memilih gerai yg terbaik utk merasa kehangatan ikan bakar. Aktiviti ini semuanya di-sponsor oleh 2 org ahli bisnes yg berjaya, iaitu Farhan & Nuar. Very2 big thank to them.

Betul-lah istilah sedap tak terkata, time makan tue, semuanya diam sambil menikmati makanan yg sgt lazat itu. Makanan yg kitorg makan semuanya berasaskan sumber yg halal. Khabar angin yg mengatakan bisnes ini hanyalah goyang kaki sebenar sgt tidak benar. Mereka yg hanya reti berkata-kata dan menyebarkan khabar angin sebenarnya rasa cemburu dan busuk hati. Ataupun boleh di-klafisikasi kan sebagai trick untuk memajukan bisnes mereka.


Aktiviti kitaorg tak berakhir di Tanjung Lumpur, sekali lagi Nuar & Farhan menghulur sumbangan untuk kitaorg menonton wayang di East Cost Mall, citer Niyang Rapik yg baru je kuar. Kadang2, best jugak nengok wayang ramai2 dengan member. Sebelum g tgk wayang, kitaorg melalak melepaskan nada2 merdu ibarat sudah habih kertas final exam.


Then, habih je cter Niyang Rapik, tepat jam 3 pagi, kitaorg ke Benteng reramai. Berborak dan melalukan aksi lincah dengan bermain di taman permainan kanak-kanak. Di bawah, gambar John sebelum menaiki kuda-kuda.


Sebelum tamatnya aktiviti overnight, kitorg ke TC dengan niat awal untuk mengadakan breakfast di McD, tp memandangkan masa tak mengizinkan, kitorg just ambik angin dan terus balik ke UMP tercinta. Semoga, Tuhan terus mengurniakan rezeki yg berlipat kali ganda wat Paan & Nuar.

8 comments:

peter said...

wah... best nyer. pasni ade gie nak sponser ke?..

Unknown said...

tue lah peter, kitorg ajak, xnk ikot.. best.. hehea

CikTupaii said...

ad2..peter lak yg sponsor..
orite??hehe~

Amir_pali said...

waa,aktif giler dak2 A22 skang ek...

Unknown said...

pah nih leh lak wat aktiviti ngan a21..

DiyanaMukhtar said...

best2.. (;

Zakhiri said...

There is how much our cultures can be shared with each other

Unknown said...

yeah, sure my uncle..