Something is best to remain secret.


Followers

Thursday, January 22, 2009

My First Tagged

buat kali pertama nyer aku di tagged oleh sahabat alam maya aku, fadzrulhisyam.. wlaupun satu UMP, tp x penah talk face to face.. *lol* .. smgt aku yg berkobar2 nk jawab tagged die nih, wlaupun skrang nih kol 3:28 pagi.. baru jer lepah basuh baju... mmg burung hantu tol..

Disbbkan xleh tido, cari lah kerja sket kan, so, mlm nih aku nk tahu jam kat washing machine tue accurate x dgn watch aku.. sbb aku dh tekan butang jam aku serentak ngan aku tekan machine basuh tue *jam casio*.. timing mesin basuh tue 27 minit, tp lepas siap basuh, aku tgk jam aku 27minit 05 saat.. so, lari lah sket 5 saat. x tahu samada ralat jam aku atau washing machine tue.. ni lah kerja org yg xder kerja.. xpe.. lepah nih kita sukat benda laen plak.. cthnyer, tiap2 pagi kita cuba kira baper lama rumate kita kuar mandi smpai dia masuk blk dlm bilik.. dn tgk antara rumate2, sape yg mandi plg lame..

dh lah, membebel je kerja.. nih hah, nk jawab fadzrul punya tagged..

1. Berikan satu peribahasa.
-> Alang-alang mencelup perkasam, biarlah sampai ke pangkal lengan.

2. Berikan satu pantun 2 kerat.
-> Guna pisau ingin mengerat, pantun 4 kerat terbelah 2 kerat *pantun baru*

3. Berikan pantun 4 kerat.
-> Ku tanam padi, lalang menghimpit, ku tanam budi, budi tak jadi. *pantun ke nih?*

4. Sukan apa yang anda suka?
-> Of course lah sukan lumba basikal.. *wakil negeri kelate nih*

6. Andaikan anda diberi peluang menamakan sebuah negara, apakah namanya?
-> Negara Nobita *sbb nobita sengal*

7. Kenapa?
-> Sbb aku sker tgk citer Doraemon...

8. Apa yang selalu awak cakap?
-> Allahu Akbar .. *everyday kan kita ckp.. tol x?*

9. Apakah bebelan yang selalu awk dengar?
-> bebelan nih ape? kena pinjam kamus b.melayu nih...

10. Bebelan tu selalu awk cakap pada siapa?
-> ckp kt awak lah.. x perasan eh?

11. Cuba marah sikit.
-> hahahaha~

nk tagged sape plak eh... esok aku decide..


No comments: