Something is best to remain secret.


Followers

Sunday, April 12, 2009

Happy Birthday For Myself and My Bro

Rinie, 12 april, ulang tahun kelahiran ak dan smlm 8 april.. hari jadi adik lelaki aku.. Alhamdulilah, hari ini sudah genap umur aku selama 20 tahun.. dh 2 dekad hidup kat muka bumi. dh mcm2 pengalaman yg ak ader.. nih br je kita yg hidup 2 dekad.. klu syaitan? of course dh berabad-abad lamanya..

amat mustahil syaitan xkn memperlagakn kita ngan kwn2 kita.. x mustahil dia akn menghasutkn mmber kita utk memperubukkn nama kita sbb dia cemburu ngan kita.. itu lah manusia.. mudah sgt menilai seorg teman.. hanya melihat dari luaran.. hebat sgt lah dia tue?

klu sem lepas, aku rapat ngan seorg kwn. bler dh rapat selama 6 bulan, nk masuk sem 2.. baru lah aku jelas dgn perangainya.. aku sendirik yg mengalaminya.. bukannya hanya melihat dari luaran..

yg paling penting ak nk g tau kat sini.. x yah lah kita berlagak kita nih perfect sgt.. diri sendirik pon x terurus, nih kan pulak nk nasihat org.. dh lah nasihat org pon x reti.. klu nk tegur sgt, tegur lah elok2.. aku x penah pon nk halang korang rapat.. habeh kuliah pon ak bagi change korang balik skali.. tp ko tue yg xnk..

kata sahabat utk ditegur? tp.. time aku tegur ko dulu? marah bagaikn matahari nk meletup.. dasyat!!!.. *fuyooo* mmg lah aku nih x perfect, tp at least aku ckp benda yg betol.. dn niat ak nk mperbetulkn keadaan.. dn aku tegur pon bkn lah depan org laen.. antara kita berdua jer.. dn aku tegur gak, bkn lah secara PERLI seperti mana ko wat kat DIA...

ape yg ko citer pasal ak kt org pon ak x th.. xkn lah ko nk puji pasal aku lah kn? cam ne pon.. org ak tahu gak nnt.. klu bkn hari ini, esok2 org tahu gak.. pndai2 tupai melompat, akhirnye jatuh ke tanah gak.

7 comments:

Anonymous said...

happy bday meor..knape ckp pasal bnde yg sedih time bday...nyway..hope meor eppi2 slalu..

peter said...

Meor.. happy birthday!!!! dua dekad dah ko! kalo orang dulu2 dah ade 3 4 orang anak dah..hik ko bile gk? ha..

Unknown said...

hye diana.. yeah.. too sad.. but. i;m happy.. hehe

Unknown said...

peter.. =p.. sabor2.. lagi 4 tahun.. dekat 2 gak tue kn?

KaYdEnZ said...

jap2!!!! kalo 4 thn lgi, ertinya...24 la???amboiiii....cptnyer...
njoy la dl...xsbr ke abe??hahahah..mn awek yg wat ko x sbr tu??hahah

EirA said...

meor!!!
epy bEsday 2 u...
u r born in da zoo...
likE a monkEy n kAngar0o..
epY bEday 2 u...

from:me,natrah n my rum8(^_^)Y

sal ko sdih..
hri gmbira pun nk sdih..
pe rrr...
ko dpt adiah pe??
kitorng x pat nk bg papela..
ngah ada krisis ekonomi nie..
cm bese kitorng ckp...
nk blnjer ko sem dpn kn??
adiah pon sem depan..
insyaALLAH,kalo pnjng umo..

Norain Yusof said...

eppy belated bufday...