Something is best to remain secret.


Followers

Monday, April 27, 2009

My Second Glasses


Nih baru je balik g ambk spek kat kedai.. wat spek kat kg senang sket..klu nk up power nnt, xyh lah g jauh2.. aku nk citer al-kisah check mata aku neh..

mula2 aku check mata kat East Cost Mall, kedai pertama tue, dia ckp mata aku silau 75 jer.. rabun xder.. then, g lak kedai kedua, check2 dia ckp ader silau 75 dan rabun dekat 50.. pelik gak kn, biasanyer org tua je rabun dekat neh..

balik je kg neh.. aku try lah g check mata skali ag.. kli nih silau aku lam 50 jer dan rabun jauh 75.. yg neh cam logik sket sbb rabun aku dulu pon dah 50.. so, mngkn bertambah. yg silau tue ader rasa ptt wat 75.. sbb aku neh sensitif sgt dok kat tmpt terang.. mesti pening..

3 comments:

CikTupaii said...

tahniah!!
(sun)
ngee~~

-@m!R- said...

mung s'mak dh. xyoh nk paka spek2 dh la... ke ic jadi kalar pink tekgi..
hak3..

Unknown said...

haha~ weh.. tok wakil rakyat pputeh
kirim sale ko mg.