Something is best to remain secret.


Followers

Thursday, August 27, 2009

Pedas!!!


Spe yg x kenal cili ? klu dh mkn tue, confirm lah pedas. gitue lah jugak kpd sesape yg membaca blog ini dan terasa post2 sblom ini dituju kpdnyer.. mmg ader certain2 post yg ditujukn buat someone dan ape yg aku citer tue berdasarkan visual aku sendirik, bukn citer yg aku dpt dari mulut ke mulut.

Aku mmg sker komen pasal org yg aku x puas hati.. diri aku pon ader gak org yg xpuas hati.. common thing lah tue kan.. citarasa masing2 x sama. ader yg nk keta bmw, ader yg nk mercedes, yg nk keta sorong pon ader gak..

Siapa aku nk komen pasal org? hebat sgt ke aku nih? jawapannyer, xkesah lah aku spe, yg pasti aku bangga ngan diri aku, klu aku x bangga ngan diri aku, aku nk bangga ngan spe lagi? nk bangga ngan org sekeliling aku? for some people, aku respect lah jugak. tp nk cari org yg btol2 kita respect skang nih sgt2 lah susah.. even yg warak pkai kopiah serban pon blom tentu kita leh respect.

5 comments:

CikTupaii said...

fna nak myvi..
myvi se..
hehe..
sabor je lah..
lbh bek jd dri sndr..
hati kte gak yg akn gmbra..
nk hbur kn hti org..
tp kte sdey, xgne gak...
lum tntu org jge hti kte..
selamat b'pose..
ngee~~ :p

EirA said...

pesal ckp cm2???
sabar ey..
bln ramadhan ni
bnykkn brsbr ey??

Unknown said...

xlah..
nk explain kat spe2 yg terasa klu terbaca post aku tue..
klu dia terasa, maknanya adalh salahnyer tue kn?

peter said...

nobody perfect.. just be yourself... :-)

Zakhiri said...

erm...cito gapo gak ni? mace depressed jah..nok mitok tulung sikit ni..acu try amik gambar rumoh baru tuh pastu post dale ni..nok jugok tengok rumoh baru ma awok tu..huhu