Something is best to remain secret.


Followers

Thursday, August 20, 2009

PERKASA Annual Dinner 2009


Selama beberapa bulan aku sbgai AJK untuk dinner, akhirnya majlis ini terlaksana dengan amat lancar dan sangat meriah. PERKASA means, Persatuan Kejuruteraan Awam & Sumber Alam. Dinner nih sgt2 lah berbaloi, sbb bayaran x mahal sgt, just RM37, tp dpt makan yg sgt mewah. bayangkan menu malam tue adalah 22 menu 'International Food'.

AJK bersama aku, Cik Dyana, (paling kiri dlm gambar), mmber baek aku.. kitaorg dah pon janji akan jadi member baek. klu paper susah, kitaorg mestilah ringan tulang tuk tolg menolong. So far, dyana mmg seorg yg suka memberi kerjasama tanpa disuruh.

Walaupun dinner nih x ramai yg join, tp suasana yg meriah tue cam sgt ramai yg datang. Tambh2 ag abg2 senior tahun 3 yg membuatkan suasana jadi happening. Thank guys for your supporting.

Paperpon, aku harap dinner pah nih akan ader lagi. kalu xder kerja, aku nk join ag, tp kli nih bkn sebagai AJK, sebagai tetamu lak. nk hayati betol2 saat menjamu makanan yg sgt2 lah sedap lagi banyak.

1 comment:

EirA said...

waaa..
terharu ak..
kan kte da promise..
frenz 4eva..
daaa~