Something is best to remain secret.


Followers

Sunday, September 6, 2009

Boys Rock Kuantan

Hari sabtu yg lepas, org ngah sibuk2 berpuasa. aku bersama budak2 lelaki kelas aku berhajat besar utk bermaen bowling di Kuantan. Ade yg first time maen, ader yg dah berkali2 pon ader. Tp sorg dak kelas aku yg xdpt ikot skali sbb kena beraktiviti kat Masjid, MB nk dtg bkk puasa.

Lawan nyer lawan, bergayakn bola boling masuk longkang dan ader jugak bola boling reverse ke belkg, naseb baek semua selamat, pkai safety boot ngan helmet.. *lol*. muncul lah seorg pemenang yg x habih2 memperomotekn diriya juara smpai ke akhir segmen outing. *hehe* iaitu lelaki yg 'berdoa' dia bwh ini.

Kami yg kalah sambil kecewa ini sangat malu utk menunjukkn muka di dalam gmbr ini. Berbuka puasa ringan-ringangan di Tanjung Lumpur, tepi pantai. Bertikarkn tikar yg dibeli di Masjid Kuantan, memuatkn punggung2 dak laki, sangatlah indah sekali berbuka bersama.


Seterusnya, acara makan berat-beratan bermula selepas kitaorg smua solat maghrib. 3 ekor ikan bakar ditelan oleh 12 peserta outing itu. Sangat2lah kenyang smpai semua wat muke mengantuk.


Pada waktu itu jugak, terserlah siapa yg kaya atau tidak kaya berdasarkn fakta2 berikut;


Sebagai penutup pengegaran kuantan, kitaorg hampir meroboh kn bangunan kompeks teruntum dengan suara yg merdu2 belaka. Sangat2 lah seronok sehingga kami ingin keluar bersama lagi. Untuk acara di masa hadapan, kita akan mengajak dak2 pompuan utk join skali.

5 comments:

Prayme89 said...

Juara bilik xjd....
P22 nk bukok game ni....
Pnggil Juaro rmoh demo..
ha3...

hOney n' cLOver said...

hahaha...
bErTuah tUl kOrang ni...
sNGal...
hBis kOmpleks truntum reTak ngan sOre kmbIng korang....
kih3

=^.^=

EirA said...

apa r..
g berbuka juz boyz jer..
g mnd nk sma2..
blasah karang!!

Zakhiri said...

sedak nyoooooo

are_in said...

meor...
nk itut..
huhu