Something is best to remain secret.


Followers

Saturday, April 23, 2011

Happy Belated Birthday For My Self

12 April 2011, berdasarkan pengiraan kalendar gregorian maka genaplah umurku 22 tahun. Ya, baru 22 tahun. nampak je tua dan mcm dah ade anak 2 orang. tapi masih muda beb, jiwa xyah cakap lah... tapi walau macam mane pun, ambe bersyukur lah masih dikurniakan umur yang panjang dan bermacam-macam pengalaman juga dianugerahkan sahabat-sahabat yang sporting dan caring. especially Geng Borak Kencang. 





Pada malam itu, GBK telah pun bersepakat untuk mengenakan ambe, #birthdayprank. Bermulanya sesi lakonan mereka di library disertai adegan hilang kawan dan nangis sampailah ke UMP fall-water. Time tue memang sgt2 terharu, first time member beli kek, secret recipe plak tue. Dan yg datang memeriahkan sangat ramai. semua itu dah cukup lengkap sebagai hadiah. :) Terima kasih lah semua, jasa dan budi korang aku ku ingat sampai ke hari tua mahupun setelah mati.

Credit goes to;

1) cake sponsor : John (mein nat), 
2) actress : Eiradiana, Ain yusuf & Nadia Ekin..

4 comments:

DiyanaMukhtar said...

best kan org celebrate birthday kita.. :) new blog of me..

www.diyanamukhtar.blogspot.com

CikTupaii said...

smoga hapy slalu.. =)

EirA said...

Haha..Akhirnya prank menjadi walaupon sebenarnya nak wat lagi terok mlm tuh..Tapelah,next time kitorang akn plan wat ko terharu giler la nti..uwaaaaa =(

Unknown said...

yana.. tahap terharu..

fiena.. thanks.. ;)

eira.. tue pon dh cukup terharu.. :)