Something is best to remain secret.


Followers

Monday, February 2, 2009

NC Ber-amanat.

Hari nih, first day kuliah lps CNY. Ditakdirkan rinie, i got some fever.. rasa letih, lesu dn x bermaya smua ada.. tp ianya tak menghalang aku ke majlis amanat NC kt kompleks sukan.. walaupun input yg masuk x 100%..

ader satu group kt blkg ak tue mulut mmg x tutup sejak start majlis smpai habih.. time org baca pon doa bising.. xreti nk hormat agama org tol.. mmg nk kena ketuk ngan kasut safety je.. yg pasti bkn kaum mlayu lah.. *hidup melayu*

pah habeh majlis tue, satu panorama yg indah terpapar di dpn pagar kolej kita.. mmg kreatif tol tuan empunya kereta nih.. bajet kos.. dan hr ini jugak dlm sejarah aku, penh berhutang 10 sen.. kat ner?.. kt ina shoppe laa.. mane lagi kan.. kedai plg 'branded' dan accurate..

3 comments:

Fadzrul Hisyam said...

pengajaran:
jangan amek ubat yang mendatangkan perasaan mengantuk sebelum ke kelas. kalau tak, abes terlentok...haha...aku dah terlentok di kala NC beramanat. Ubat punye pasal, kepala pulak sengal...hahaa

KaYdEnZ said...

dooh...
input yg msuk otak aku pn cm 20% je..
yg ak dgr psal xnk ketatkn displin+staff pn lggar law..yeaaa...hehehe

Meor [SciFever] said...

hehe~ tuelah pasal..
sape2 sama je..
sama2 manusia..