Something is best to remain secret.


Followers

Monday, June 1, 2009

BBQ

Alhamdulillah, utk wat pertama kalinya, ni lah post pertama yg di-publish dr umh baru aku.. baru je sejam lebih ad connection tenet.. dgn gerak pantas dan gerakan gedik.. aku terus mengedit gambar dan tekan2 butang keyboard neh bg meneruskan hasrat aku berleter di ruang blog yg sgt x best neh.

Paperpon, aku nk citer moment yg ptt aku igt. tu lah objective sbnr aku wat blog neh. bukannyer nk ngata or komen pasal org.. tue matlamat sampingan je.. as long i did not mention the name. Pada mlm bler entah, family aku dan family sedara aku belah taiping, perak, sama2 g ke tok bali.. tujuannyer mmg nk beli ikan dan sebagainya.. byk jugak lah abah aku beli, ag pon mlm soknyer kitaorg nk wat BBQ depan umah..

Mlm BBQ tue, mmg kenyang sgt dan perut kembung smpai tahap 5 bintang. Benda yg plg aku minat bler wat BBQ neh dan aku rasa org laen pon agak meminatinyer.. ialah menyala bara2 arang..=p..

Dan kepada sahabat2 ku se-universiti, sebulan ag cuti ooo.. ENJOY!!

1 comment: