Something is best to remain secret.


Followers

Sunday, January 31, 2010

First Lab In Fourth Semester


Actually, post nih sptutnya dipublish mlm isnin yg lepas. tp sbb kerajinan memblogging semakin bkurang ditambah lagi dengan sikap malas yg telah terpendam sekian lama. maka, rinie baru lah tergerak hati nk post entry first lab nih. Sperti sem2 lepas, aku nk introduce member2 lab aku sem nih yg dianggotai oleh;

1. Aku, of course lah kan.
2. Aizad Aziz, housemate dan juga roomate ku.
3. Besut, ex-group ngan ehem aku..
4. Cheok, seorg yg sker melakukan sesuatu dengan sukahati.
5. Dayah Khamis, seorg yg sker wat lucu, tp maybe awal2 nih dia agak pemalu gitu.
6. Cik Nadzirah, yg sblom nih aku igt ejaan nama dia, Nadhirah.. hehe~

Konsep wat lab report sem nih, ialah seminggu seorg je yg wat full report, yg lain just htr discussion ngan conclusion masing.. senang sket, xyh dah nk gaduh2 pahtue dah xyh nk pening spe yg perlu htr report. Hopefully, semangat teamwork kitaorg pd sem nih xmenurun.

No comments: