Something is best to remain secret.


Followers

Monday, November 29, 2010

Raya Aidiladha 2010

Bukak2 blog org, smua dok cter psl raya haji. yelah, nk post sblom nih, smua sibuk dok study. masing2 nk dapat 4 flat. nanti boleh cter kat sdara mara, opah, atuk, jiran2 opah skali kan. Tapi xpe, mudah-mudahan ianya menjadi kenyataan.

Macam biasa, bler tiba je hari raya, mesti kena smbhyg raya dulu. lepas sembahyg, kena kejar2 ngan lembu kejap kasi tambat dengan pokok. dah tambat nt senang nk kasi potong. Tapi tahun nih, my family x buat korban sbbnyer sepupu sulung belah abah aku nak kawen 3 hari lepas raya pertama di port dickson. So, duit korban kira transfer masuk situ lah.



Time nih aku still ade 2 paper yg belom settle, salah satunyer subjek gler punyer killer. klu ad student mati belajar subjek, itu kira normal kot. Klu spe yg dpt A, mmg sangat luar biasa. wa tabik lu rr..


Tiap2 kali raya haji, mesti aku akan balik ke kg belah mak aku, di Kota Bharu. mesti korg igt umh nenek aku lam bandar kan? hebat kan? sebelah tesco ag tue, bleh dikira jiran lah. Suasana cam biasa, bertemu dan bermesra dengan sanak saudara yang datang dari jauh. klu jumpa pon, 2 kali setahun. Tapi makin lama, hubungan ini makin erat. yelah, masing2 dah berumur, dh berfikiran matang alaf ke-21. xkn nk malu2 lagi kan. so, we need to bind that bond as girl bond their hair. The best moment, first time maen bowling ngan keluarga belah mak aku. korang mesti dh tahu spe juara nyer. x perlu lah sy nyatakan di sini. :D


Oh! seblum telupa, nak maklum kat member2, nih kereta baru saya. klu nk sewa, rm2 sejam. member2, no hal lah. contact la klu berminat.


2 comments:

Lelaki Ini said...

wow..
bole a pnjam keta ko..
keh3=)

Unknown said...

hehe..
dtg r ambk