Something is best to remain secret.


Followers

Sunday, April 10, 2011

Jelajah Pepatih

6 April 2011 : merupakan hari yang mendukacitakan buat keluarga Nuriasnizam kerana mempermegian kakaknya akibat barah (kalau tak silap). Akhir-akhir nih ramai sahabat handai aku telah pergi buat selamanya, mahupun kawan sekolah menengah dan juga matrikulasi. Permergiaan mereka juga sebagai peringatan buat kita yang pasti akan terpisah roh dan jasad. 


Keesokannya,


kami serombongan kelas A32 ke Kg Lonek, Negeri Sembilan menziarahi keluarga Nuriasnizam sejauh 141km perjalanan dan mengambil masa lebih kurang 2 jam setengah. Perjalanan ini disertakan dengan 3 buah kenderaan bersama 13 ahli. Kampung nya indah dihiasi sawah padi luas terbentang dan bukit yang berbukau-bukau. ditambahi pula dengan gadis-gadis dan jejaka-jejaka buatan Malaysia.


 

Sebelum pulang semula ke UMP pada hari yang sama, kami ke rumah Amirul Aizzat yang juga berhampiran bertujuan rehat sebentar sambil mengisi kehendak perut. Semasa perjalanan pulang, kami membuat pit-stop di daerah Muadzam Shah bagi membuang isi badan dan mem-refill kembali. Perjalanan seterusnya memakan masa 2 jam dari MS bercorakkan NBQ version. :D


1 comment:

EirA said...

Al-fatihah buat arwah kakaknya iejam..