Something is best to remain secret.


Followers

Thursday, September 27, 2012

Futsal Memory

Rasanya tak update lagi gambar nih kan? Kalu dah maafkan saya. Mungkin penyakit Alzheimer sy semakin parah. Actually gambar nih dah lama ada dalam kamera saya. Berikutan charger kamera saya tidak ditemui, maka proses memblogging saya menjadi kurang aktif. Tapi sekarang dah beli charger baru so tu yg rindu nk blogging balik. Cuma kali nih saya nak tampilkan lebih banyak gambar. Sebab saya sangat percaya rakyat Malaysia tak suka baca panjang2. tambah2 lagi benda merepek nih kan. So, let the picture tells the story.  

Kitorg geng kuliah pasti akan bermain futsal sekali seminggu dalam lab lama.


Bila bola menjadi rebutan.

Formasi formasi.


Sekarang kitorang semua dah graduasi dari UMP. Dah tak boleh nak main futsal sama-sama. Hanya gambar aje lah yang mampu ditatap. 

No comments: