Something is best to remain secret.


Followers

Monday, December 23, 2013

Kahwin Farhan & Baitee

Cerita sebulan lepas yg perlu dijadikan memori kerana sepasang kekasih warga Borak Kencang telahpun selamat bergelar suami isteri pada 23 Nov 2013. Akhirnya persoalan siapa dahulu yg berkahwin terjawab jua seperti yg disangkal-sangkal bersama. Mungkin perkahwinan ini akan mempercepatkan ahli-ahli lain merasa ingin kahwin juga. 




Antara gambiran yang sempat dirakam. Bertempat di Taman Pinggiran USJ, Shah Alam. Time masa paan nak angkat nikoh, aku plak yg rasa nervous. Bagus la tu nervous awal2, esok2 dh tak nervous kot.



Hari bersandingnya pula, gua menemani pengantin sebagai pengapit. Orang2 dulu kata kalau jadi pengapit berkat berkahwin tu cepat sampai. Tapi itu semua kerja Tuhan, mudah-mudahan turn gua tak lama lagi lah. Mana-mana yang single tu boleh kita kenal-kenal ya.




Ni blog gua, mesti lah banyak gambar gua. haha. Nak tengok gambar pengantin boleh rujuk facebook beliau. Gua tak sempat nak tangkap banyak2 dek mengipas di atas pelamin.


No comments: