Something is best to remain secret.


Followers

Wednesday, July 7, 2010

Jadual Sem 5

Benda yg lme kita x buat, lme2 cam sonok plak klu kita kembali melakukannyer. contohnyer aktiviti membelogging sesuatu. sbb tue lah kita xdigalakkn melakukan sesuatu dgn kerap sbb nt kita akan bosan kecuali benda2 yg wajib.. jgn plak korang jadikan alasan ini untuk tidak mandi. Kali nih hamba nk story pasal jadual dan subjek2 yg hamba ambk sem nih.


1. Expository Writing

subjek nih adalah subjek pilihan, lebih krg subjek bahasa inggeris, cuma ianya lebih ke arah bidang penulisan. biarpun ak nih xde lah terrer bab wat ayat2 BI, tp kira ok laa daripada subjek speaking yg konpem2nyer hancus klu ak speaking. tp bg Michael jackson atau barrack obama MUNGKIN xde masalah kot.

2. Hydrology & Water Resources.

Subjek yg bercirikan air, benda yg kita dok minum hari2 sbnrnyer lebih rumit berbanding elemen2 laen spt angin atau tanah. Air boleh membinasakan spt Tsunami, boleh menyembuhkn spt air Zam-zam dan boleh melegakan spt membuangnyer dr 'saluran' badan anda. Yg pasti, harga air berbeza mengikut jenama minuman yg anda beli, pepsi lebih mahal jika dibandingkn dengan air Cola-cola cap ayam. atau air coca-cola yg hampir dgn tempoh expired jauh lbh murh dengan air coca cola yg baru diproses. ini fakta!

3. Law of Contract & Estimation.

subjek nih ak x bper sure sbnrnyer, adakah pasal undang2 jenayah atau undang2 bola sepak? mungkin ianye berkaitan dengan kontrak pemain2 mahal spt Christiano Ronaldo yg tpaksa pulang awal sbb team mereka kalah dengan Sepanyol. ataupun senasib dengan Argentina yg pulang bersama telor ayam mereka disedekahkan oleh pasukan Jerman. ape2pon andaian sy, En Zahrizan kesayangan pelajar tahun 1 dulu bakal memperjelaskan segalanya. Gembira dpt lecturer sporting..

4. Reinforced Concrete Design 'versi' I.

yg nih kita akan belajar pasal nk kira kekuatan concrete yg akan kita bina, berapa saiz besi, tebal concrete, bancuhan concrete yg x sama dengan bancuhan kopi, panjang ke pendek ke, itu smua kita akn pahami nt.

5. Statistic.

ini mungkin salah satu subjek yg sng nk skor utk tingkatkan pointer. mungkin ini lah subjek penyelamat sem nih. doa2 lah ayat ini benar sekali. Semoga kekecewaan dulu diceriakan dengan kejayaan hari esok.

Itulah dia subjek2 yg diambil sem nih, nmpk mcm sikit kn? x termasuk lagi soft skill dimana pelajar agak terpaksa ke Masjid semata2 mendapatkan tanda tgn. ini bkn maen2, ini btol2.. dan total creadit sem nih adalah sebyk 13 jam, kredit slebihnyer dgr citer nk simpan utk LI hujung tahun 3 nt. dan korang perasan x jadual dak2 section A32 tue byk start kol 8. untuk pengetahuan adik2 di luar sana, waktu ini sangat gentir bg abg2 adik utk bgn dan ke kelas, lebih membanggakn, org len bersedia nk ke kelas, tp org tue bersedia utk tido. :D

2 comments:

EirA said...

ishx,pesal jadual ak x sma ngn ko ni??ko seksyen bape nti??stil 32 kn??

Unknown said...

aik, xsme eh?.. ak masuk tahun 4 terus kot... haha