Something is best to remain secret.


Followers

Saturday, October 1, 2011

Umie Aida & Twitter

Semalam tgh kencang main twit-twit, entah sape lah yang aku mention, reply, retweet dan sebagainya. then masa tgh baca timeline tue, tengok twit dari umie aida dia ckp nk lawan badminton dengan sheila rusly. then aku pon dengan selamba nya reply, "Nak join".. tapi lepas tue senyap je umie aida tak balas pon.. 




 Tapi bile bangun keesokkan paginya, macam biasa check message, email, twitter dan facebook, tiba-tiba sangat terkejut bila dapat email dari twitter inc memberitahu yg umie aida sudah menjadi follower aku. waa, artis pertama yg meng-follow aku, terharu nih.. walaupun beliau tak balas, tapi at least sekarang dia akan baca setiap tweet mengarut yg akan aku post..


Tak puas hati lagi dengan email, pagi tadi aku check plak dekat website utk kepastiaan. ternyata email tersebut bukan lah spam dan ianya adalah REAL.. 


Terkedu lah juga kan, bukan ape. orang yg terkenal satu Malaysia kot follow kita, dan aku antara yang bertuah dalam seribu yang jugak di-follow oleh umie aida.. 


4 comments:

Fadzrul Hisyam said...

Tahniah, bro. At least ada alasan kenapa kita bertweeting...keh3x

Unknown said...

haha.. most welcome bro..

EirA said...

perghh...suke r tuh!haha

Unknown said...

mesti r beb.. umie aida kot.. hehe